Şık Uzun Topuklu Ayakkabılar

 



Şık Uzun Topuklu Ayakkabı Modelleri

Baktığınız zaman mücevher gibiler giymeye kıyamazsınız. Gerçi ben giysem de yürümeye kıyamam. O incecik topuklar görünüş harika bunları giyip yürüyebilenlere tek kelimeyle imreniyorum.

Beyaz ince topuk galiba topuk ölçüleri bu paylaştığım ayakkabıların 30 ölçüsü vardır. Topuk ölçüsü farklıdır. Hiç unutmam eskiden en yüksek yükseklik 15 ti şimdi onlar alçak topuk kalır bunların yanında. Ben bunlara gökdelen topuk diyorum.

Siyahın asaleti topuk kısmı sarı metalle süslenmiş ayakkabının diğer bölümleri siyah kuş tüyleriyle süslenmiş.
Ayrıca - dolgu topuklu sandalet modelleriparmak arası terlik-sandalet modellerideğişik yazlık ayakkabı modelleri
Gece davetlerinin vazgeçilmezi simli veya kristal swasroski taşlarla kaplı gece ayakkabıları
Yeşil saten ile kaplı ve saçaklı model
Kumaşları da unutmayalım ince topuklarda….

Şık Uzun Topuklu Ayakkabılar 4.5 5 Unknown Şık Uzun Topuklu Ayakkabı Modelleri Baktığınız zaman mücevher gibiler giymeye kıyamazsınız. Gerçi ben giysem de yürümeye kıyamam. O inc...

Hiç yorum yok:

Copyright © Elişi Çalışmaları. All Rights Reserved