Tel ile Küpe Yapımı

 


Telden Küpe Yapımı
Tel Kıvırma ile Elişi Küpe Yapımı  - Resimli Anlatım

Değişik şekilde tel kıvırma ve bağlama tekniklerine yer vereceğim. Birbirinden güzel modellerle kimse de olmayan takılara sahip olacaksınız. 


Mağazalarda satılan hazır modellerden hiçbir farkı olmayacak. Tel kıvırmada özellikle karga burun gibi aletlerinizin sağlam olmasına çelikten kaliteli olmasına dikkat edin. Zamanla eliniz pratikliğe alışarak çok güzel farklı tel kıvırma modelleri yaparsınız. 

Malzemeler: Çeşitli uçlarda karga burunlar, takı için metrelik tel. Boncuk ve küpe takma aparatı.

Telden Küpe Yapımı
Yapılışı : Telin ucundan başlayarak kıvırmaya karga burunla başlıyoruz. Kıvrılan telin boşta kalan ucunun da dolayarak kıvırın.( 2.Resim) ve ( 3.Resim) şimdi telin bir ucunu kıvırarak yuvarlak oluşturduk.
Telden Küpe Yapımı
Telden Küpe Yapımı
Diğer ucundan boncuğu tele geçireceğiz. 4. Resim ve boncuktan çıkan her iki tarafta ki telleri resimdeki gibi yön değiştirmesi yapacağız. Sonra yön değiştirdiğimiz tel çubukları boncuğa dolamaya başlayacağız. 5. Resim ve 6.Resim

Telden Küpe Yapımı - Resimli Anlatım 4
Telden Küpe Yapımı - Resimli Anlatım 5
Tel ile  Küpe Yapımı
Telden Küpe Yapımı - Resimli Anlatım
7. Resim doladığımız telin fazla gelen kısmını resimdeki gibi düzgün yuvarlayarak küpeyi tamamlayacağız ve küpe takma aparatını takacağız.

Tel ile Küpe Yapımı 4.5 5 Unknown Tel Kıvırma ile Elişi Küpe Yapımı  - Resimli Anlatım Değişik şekilde tel kıvırma ve bağlama tekniklerine yer vereceğim. Birbirinden güze...

Hiç yorum yok:

Copyright © Elişi Çalışmaları. All Rights Reserved