Pullu Kumaştan Abiye Bolero Dikimi

 


Pullu Kumaştan Abiye Bolero Dikimi
Pullu (Payetli) Kumaştan Abiye Bolero

Gece davet gezmelerinde rahatlıkla kullanılabilecek bir elişi abiye bolero dikimi.

Pullu kumaştan dikilen sade ama şık bir abiye üstlük olarak kullanılabilir. Payetli kumaştan elişi dikimi olacak boleronın patron şemaları verilmiştir. Bedenler; S-M olarak kullanılır.


Boleroyu büyük beden olarak dikilmek istenirse, her bir beden için 1,5 cm genişletme uygulanır. Bolero için kesilen pullu kumaşın dikiş yerlerine biye geçirilerek kumaşın iplik atması önlenir. Elişi pullu kumaşlardan abiye bolero giysisi hazır olmuş olur.

Pullu Kumaştan Abiye Bolero
Pullu Kumaştan Abiye Bolero
Pullu Kumaştan Abiye Bolero
Pullu Kumaştan Abiye Bolero Dikimi - Resimli Anlatım 4
Pullu Kumaştan Abiye Bolero Dikimi - Resimli Anlatım 5
Pullu Kumaştan Abiye Bolero Dikimi - Resimli Anlatım 6
Pullu Kumaştan Abiye Bolero Dikimi - Resimli Anlatım 7
Pullu Kumaştan Abiye Bolero Dikimi - Resimli Anlatım 8
Pullu Kumaştan Abiye Bolero Dikimi - Resimli Anlatım 9
Pullu Kumaştan Abiye Bolero Dikimi - Resimli Anlatım 10

Pullu Kumaştan Abiye Bolero Dikimi 4.5 5 Unknown Pullu (Payetli) Kumaştan Abiye Bolero Gece davet gezmelerinde rahatlıkla kullanılabilecek bir elişi abiye bolero dikimi. Pullu kumaştan...

Hiç yorum yok:

Copyright © Elişi Çalışmaları. All Rights Reserved