Tişörtten Ceket Yapımı

 


Tişörtten Ceket Yapımı
Tişörtten ceket yapımı resimli anlatımlı

Kısa kollu veya tişörtün boy uzunluğuna göre uzun kollu bir penye ceket yapımı kısa bir zamanda sadece kesim yapılarak hazırlanan bir elişi çalışmasıdır. 

Resimlerde görüldüğü gibi, yaka, kol, etek kısımlarından kesimler yapılır. Tişörtün ön orta parçası ikiye kesilerek ceket modeline getirilir.

Tişörtten Ceket Yapımı Resimli Anlatımı

Tişörtten Ceket Yapımı 4.5 5 Unknown Tişörtten ceket yapımı resimli anlatımlı Kısa kollu veya tişörtün boy uzunluğuna göre uzun kollu bir penye ceket yapımı kısa bir zamanda...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba içeriğinizi çok sevdim :) İlham verdiniz teşekkür ederim,
tiörtlerden birçok şey yapılabiliyor, ceketler, çanta, uzun bir tişört ise elbise ve daha birçok şey :) fikri oldukça sevdim :) Özellikle tişörtün dönüşüm sonrası aşağı doğru akışı ve hafif dökümlü duruşu oldukça güzel olmuş :)
Daha yeni yeni başladım kıyafetlerimi yenilemeye, dönüştürmeye… En sevdiğim hobim olmaya başladı zaten değerlendirmeyi çok seven biriyim:) Dönüştüremediklerimi ise ikinci el olarak satıyorum, çoğu zamanda ikinci el kıyafet alıyorum, bu süreçte ise şu siteden oldukça yararlanıyorum size tavsiyem bir bakın derim mutlaka;
https://www.tarz2.com/
İkinci el sitesi ama diğerleri ile kıyaslayıp tercih ettiğim bir sitedir inceleyince demek istediğimi anlayacaksınız :) Aynı zamanda bağış seçeneği de mevcut tabii TOÇEV ile ortaklaşa çalışıyorlar…
Bu benim nacizane önerimdi inceleyebilirsiniz isterseniz :)
Yeni yazılarınızı ve görüşlerinizi merakla beklemekteyim, sevgilerimle :***

Copyright © Elişi Çalışmaları. All Rights Reserved