Pantolondan Şort Nasıl Kesilir

 


Pantolondan Şort Nasıl Kesilir
Herkesin çok sık hataya düştüğü nokta ölçüm yapmadan direk pantolonu keserek eğri bir şortun ortaya çıkması ve eğer kısa kesilmişse düzeltilme telafisinin olamayışıdır.

Böyle olunca da hazır elinizdeki pantolondan da olup giysinizin araya gitmesi söz konusudur.

Bunun için de düzgün bir şort, pantolondan nasıl elde edilir diye ayrıntılı anlatmaya karar verdim.

İlk adım; pantolonunuzu ikiye katlayarak yan şekilde aynı ütü yapar gibi üst üste koyun.
Pantolondan Şort Nasıl Kesilir
İkinci adım, yan dikişlerin olduğu kısımdan mezureyi belinizden başlayarak kaç cm uzunluğunda şort istiyorsanız şort ölçüsü ve katlama payını da ekleyerek yan dikişlerden ilk ölçüyü alın ve sabunla işaretleyin.
Pantolondan Şort Nasıl Kesilir
Üçüncü adım; pantolonunuzu ters çevirerek masaya serin ve arka cebin bitim yerinden ölçü alın bu ölçü yan dikişlerde ki aldığınız ölçüyle aynı hizada olmasına dikkat edin. Burayı da sabunla çizerek, iki çizdiğiniz yerin ölçülerini hizalayarak pantolonunuzu kesin.
Pantolondan Şort Nasıl Kesilir

Pantolondan Şort Nasıl Kesilir
Paçalarda ki katlamaları da yaptıktan sonra şortunuz hazır bir şekilde olacak.


Pantolondan Şort Nasıl Kesilir 4.5 5 Unknown Herkesin çok sık hataya düştüğü nokta ölçüm yapmadan direk pantolonu keserek eğri bir şortun ortaya çıkması ve eğer kısa kesilmişse düze...

Hiç yorum yok:

Copyright © Elişi Çalışmaları. All Rights Reserved